fbpx

desktop

Mailbox blog

Mobile + tablet

Mailbox blog

Bolletjes

Dé snelle manier om online marketing te leren:Google Primer

Google Primer is een mobiele app voor Android of Apple IOS die op een duidelijke maar ook simpele manier uitleg geeft over de meest recente trends in online marketing. Het is dus bij uitstek een tool om je op korte tijd vertrouwd te maken met een aantal basisconcepten van internet marketing.

Google Primer : time saver bij uitstek

Men zegt wel eens dat tijd een kostbaarder goed is geworden dan geld. Alles moet sneller en beter kunnen. En dat vreet aan de tijdbesteding van de moderne zakenmens. Alle technologieën en trends volgens mekaar in een snel tempo op. Het lijkt wel alsof vele diensten zelfs niet meer in de maturiteitsfase terecht kunnen komen vooraleer ze vervangen worden door andere en nog betere alternatieven.

Kortom, zoals bij velen, is hier sprake van een conflict. Wil je een effectieve marketing die gebruikt maakt van de meest innoverende technieken die ter beschikking staan, moet je de tijd hebben om uit te zoeken welke diensten bij je passen en welke je zou kunnen integreren in de tactieken.

De meesten van ons hebben die tijd niet. Dat is duidelijk. Vandaar dat we ‘s avonds zo massaal met de ipad op de schoot voor televisie zitten te lezen om toch maar niet achterop te geraken. De meesten gebruiken hiervoor tools zoals Feedly of volgen meticuleus alle posts op sociale media over een bepaald topic. Een bijkomend probleem is dat er zoveel verschijnt. Dagelijks wortd het internet groter en het wordt steeds moeilijker je weg te vinden in deze informatie-jungle.

Maar zou het niet makkelijker zijn om die informatie wat gebalder te krijgen. In een makkelijker formaat bovendien zodat de zoektocht naar bepaalde onderwerpen geen urenlange missie wordt.

Download Google Primer op je tablet

Wees niet bevreesd ! Hulp is onderweg in de vorm van Google Primer.

Google Primer is een naar goede gewoonte GRATIS app van Google voor zowel Android als Apple IOS die de laatste marketingtrends en tactieken op een duidelijke manier uitlegt in de vorm van verschillende lessen. Verwacht hier geen uitgebreide blogposts meer eerder gebalde samenvattingen van specialisten in elk domein. Verrassend objectief en interactief.

De app voorziet naast tientallen lessen over content marketing, seo en advertentie-adviezen, ook ruimte voor interactieve vragen en oplossingen die je praktische kennis op een korte tijd verrassend snel kan verbeteren. Bovendien belooft Google de app regelmatig aan te passen zodat de verschillende lessen actueel zullen blijven en de nieuwste trends ook opgenomen worden.

In de app heb je een aantal algemene categorieën : adverteren, content marketing, meten en online strategieën. Verwacht je dus aan onderwerpen zoals beta testing van websites, seo of serach engine optimisation of het opstellen van een effectieve content marketing strategie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest
Share on email
Email
Share on print
Print

Uitgelichte artikels

Inhoud Artikel

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Andere WordPress berichten

Nieuwe klanten met Google Mijn Bedrijf

Als ervaren ondernemer weet je als geen andere dat het belangrijk is om bij te blijven met de ontwikkelingen in je markt. Als vakman werk je hard aan je bedrijf. Je volgt de noodzakelijke trainingen en je gaat ervoor. Want ondernemen is vooral doen!

Handige woocommerce plugins voor webshops

Woocommerce is dé standaard aan het worden in wordpress om snel en veilig een webshop aan te maken en te beheren. Er zijn duizenden woocommerce plugins die de functies van woocommerce uitbreiden. Sommige al beter dan de andere.

trends voor sociale media in 2017

De social media-trein bolderde ook in 2016 razendsnel vooruit. Net wanneer we mee zijn met de laatste social media trends, krijgen we er alweer nieuwe gepresenteerd.

GDPR : de nieuwe Europese privacy reglementering

De meeste nationale reglementeringen in verband met de bescherming van de privacy dateren al van een tijdje terug en zijn in het beste geval serieus verouderd. Bovendien is er behoefte aan een Europese aanpak aangezien de meeste bedrijven internationaal werken of ambities in die richting hebben.