Kris Rottiers
Het is eigenlijk al een tijdje dat ik Kris Rottiers ken. Als je hem iets vraagt over verzekeringen, dan kan hij het antwoord zo uit zijn mouw schudden. Zijn technische kennis over verzekeringsproducten is onovertroffen. Zeker voor mij want dat wereldje is altijd een beetje aan mij voorbij gegaan.
Ik werk al wel jarenlang voor de sector en ik kan je vertellen dat de meeste erg begaan zijn met hun werk. Vandaar dat het me ook leuk leek om het project voor de creatie van een website waarover Kris me een aantal maanden geleden sprak, op een vrij korte tijd én tijdens de vakantie-periode te realiseren.
Waarom eigenlijk ?
Kris had iets te vertellen, namelijk hoe je best onderhandelt in de sector, wat de belangrijke vragen zijn en waarop je moet letten. Hij is toen zelf op de proppen gekomen met “de verzekeringsgoochelaar”. En dat wilde hij kwijt op een website.
Het leek me een enorme uitdaging om een evenwicht te vinden tussen het zogenaamde technische aspect van deze materie en de esthetische kant van de zaak. Ik wilde zeker niet vervallen in een oubollige blog waarop saaie onderwerpen ter sprake zouden komen. Aan de andere kant moest het ontwerp toch sober blijven en overzichtelijk maar modern. Vandaar dat ik heb gekozen voor het Fashionista Thema van Athemes (zoals in de “A-team”) dat bovengenoemde aspecten combineert. Je kan het allemaal gaan bewonderen op zijn website www.Kris-Rottiers.be. Succes !