Bolletjes

Google-Ads

Je website staat er, alles werkt, laat de klanten nu maar komen. Geduld is dan vaak een schone deugd, want het duurt even voor je website op een organische wijze zijn weg vindt naar de top van de Google rankings.

Om dit proces een handje te helpen kan je starten met Search Ads. Door te bieden op zoekwoorden die gerelateerd zijn aan jouw producten, ga je proberen om geïnteresseerde mensen naar jouw website te leiden.

Google laat jouw advertentie zien bovenaan in de zoekresultaten als er gezocht wordt op een woord of een woordgroep waar jij met succes op biedt. Je betaalt alleen als de surfer ook effectief klikt op je advertentie.

De Voordelen

De Nadelen

Je bepaalt hoe ver je wilt gaan

Bolletjes

Onze garantie: zonder zorgen

We streven er elke dag naar om onze klanten alle mogelijke zorgen te besparen, op alle vlakken. Voor elk probleem hebben we of zoeken we een oplossing. Zelfs als het helemaal mis is gegaan en je website is onbereikbaar of gehacked, dan zetten we een back-up terug en je bent weer vertrokken. We’ve got your back!

Hoe pakken wij dat aan?

De kwaliteitsscore wordt bepaald door:

  • de ervaring op de landingspagina
  • de verwachte CTR (click through rate of het % mensen dat op de advertentie klikt ten opzichte van het aantal vertoningen)
  • de relevantie van de advertentie
  1. Een Google Ads Specialist maakt eerst een uitgebreid zoekwoordenplan op basis van de werkelijke zoekvolumes van woorden en woordgroepen. We voeren ook uitsluitingswoorden toe.
  2. Het zoekwoordenplan wordt omgezet naar campagnes en advertentiegroepen. Op campagneniveau bepalen we de regio, de netwerken en het budget. In elke advertentiegroep gaan we de advertenties in overeenstemming brengen met de verzamelde zoekwoorden. Wij raden per campagne maximum 6 advertentiegroepen aan om een goed beheer te kunnen garanderen.
  3. Elke advertentiegroep wordt voorzien van wervende advertenties, die een groot aantal van de gekozen zoekwoorden bevatten om zo relevant mogelijk te zijn. Op die manier verwerven de zoekwoorden ook deels hun kwaliteitsscore. Hoe hoger de kwaliteitsscore, hoe meer Google de advertentie laat zien en hoe minder je betaalt.
  4. Er worden zoveel mogelijk extensies toegevoegd om de zichtbaarheid van de advertenties op het maximale niveau te krijgen. Tenslotte worden de conversies ingesteld. Hiermee gaan we bepalen hoe succesvol elke campagne is.
  5. We zorgen voor een wekelijkse opvolging: door zoekwoorden bij te voegen of te verwijderen, advertenties en/of biedstrategieën aan te passen, doelgroepen te observeren en de resultaten op de verschillende apparaten te optimaliseren. Of we passen landingspagina’s aan met het doel om de kwaliteitsscore verder te verhogen.
  6. We koppelen de Google Ads Account aan Google Analytics om zo nog meer inzicht te verwerven, efficiëntere campagnes te verkrijgen en uiteindelijk meer conversies. Op deze manier hebben ook jullie een beter inzicht in welke kanalen de meeste prijsaanvragen genereren en de meeste bezoekers opleveren.
  7. Maandelijks sturen we een volledig rapport met de resultaten van de campagnes, advertentiegroepen en de zoekwoorden van de voorbije maand. We geven een woordje uitleg en verklaren eventuele opvallende elementen.

Tevreden klanten

Hier doen we het voor natuurlijk. Lees gerust even mee.

Tom Bridts

Ik heb Bart van Mailbox gecontacteerd om te zien hoe we onze bestaande website konden updaten. Ik was aangenaam verrast over de vakkennis en de service die hij me kon aanleveren: zowel bij de opmaak van de site als het onderhoud nadien. Dat heeft me ervan overtuigd om samen een volledig nieuwe site te maken in WordPress, en ik ben er bijzonder tevreden over.
Zowel de kostprijs en het resultaat van de website als de dienstverlening achteraf zijn top. En ook al doe ik veel zelf (da’s ook de bedoeling), als het nodig is kan ik Bart altijd bereiken om te helpen.
Zeer aangename samenwerking!

Liesbeth Blommaert (Sublimwebsites)

De opleidingen bij Mailbox bvba zijn echt een aanrader! Dankzij Bart kan ik goed werken op het WordPress platform en ken ik de basis om een eerste webshop op te starten in Woocommerce..

James

Duidelijk en op een transparante manier gebracht met aandacht voor tips en tricks gelinkt aan het gebruik van een betaalmodule!