mailbox support

Ons ticketing systeem is geïntegreerd in WordPress

Customer Service. Niet makkelijk te organiseren voor een eenmanszaak maar o zo nodig wat betreft de geïnstalleerde websites.

Vanaf 01/08/2014, is er op elke website die door mij gebouwd is, standaard een “customer support” button beschikbaar. Deze button is standaard geïnstalleerd rechtsboven in de admin backend van elke wordpress-installatie.

Als je hierop klikt, kom je automatisch terecht bij een contactformulier dat je kan invullen. Daarna bevestigen en ik krijg de melding automatisch binnen op een speciaal email-adres (support@mailbox-belgium.com) dat dient om technische problemen te centraliseren. Leuk en handig.

support1

support2

Freshdesk

De vragen of opmerkingen die je in dit formulier invult, komen automatisch terecht in ons ticketing systeem (Freshdesk) waar we het een snelle en correcte opvolging kunnen geven.

Uiteraard behandelen we ook vragen via mail maar vaak is makkelijker om de opvolging van vragen en opmerkingen (of problemen) in een systeem onder te brengen dat een aantal extra toeters en bellen heeft dan een standaard email uitwisseling.

Als je je registreert in ons Freshdesk customer support systeem, krijg je ook toegang tot een portaal én de kennisdatabank met een heleboel informatie over je WordPress installatie.